Olay53.com
24 Mayıs 2012 Perşembe
Rize'de Görülmemiş İsyan!
Abdurrahim Albayrak Rizespor'a Başkan Olacak mı? - VİDEO
Rize’nin Oscar’ları Sahiplerini Buldu
Rize'de Yasak Aşk Cinayeti
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
29 Temmuz 2011 Cuma 02:34

Patatesteki korkunç tehlike!

Her gün bir porsiyon patates yemek, bir bardak şekerli içecekten bile daha çok kiloya neden oluyor.

Harvard Üniversitesi’ndeki araştırmaya göre, her gün bir porsiyon kızarmış, fırınlanmış ya da diğer şekillerde pişirilmiş patates yemek, bir bardak şekerli içecekten ya da bir porsiyon kırmızı veya işlenmiş etten daha fazla kilo aldırıyor.

120 binden fazla sağlık uzmanının 12 yıl boyunca yürüttüğü ve New England Journal of Medicine’da yayınlanan araştırmaya göre, her gün bir porsiyon kızartma ya da fırın patates, yılda ortalama 363 gram, 20 yıl içinde de 7.26 kg fazla kilo alımına neden oluyor.

Bu haber toplam 385 defa okunmuştur
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
RİZE