12 Şubat Stadyumu Çadır Kente Dönüştürüldü
Yayınlanma:
Depremden en çok etkilenen il olan Kahramanmaraş'ta 12 Şubat Stadyumu çadır kente dönüştürüldü.
Depremden en çok etkilenen il olan Kahramanmaraş'ta 12 Şubat Stadyumu çadır kente dönüştürüldü.
Depremde en büyük hasar Kahramanmaraş'ta yaşandı. İlde arama ve kurtarma çalışmaları sürerken evsiz kalan ve evlerine giremeyen vatandaşlar için 12 Şubat Stadyumu çadır kente dönüştürüldü. Dışarıda kalan vatandaşlar, AFAD tarafından kurulan çadırlara yerleştirilmeye başlandı. Çadırlara yerleşenler dualar ederek, "Allah devletimize zeval vermesin" dedi.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel