1,5 Saatlik Görüşmenin Ardından Külliye’ye Geçtiler
Yayınlanma:
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım ile yaptığı 1,5 saatlik görüşmenin ardından AK Parti Genel Merkezinden ayrıldı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım ile yaptığı 1,5 saatlik görüşmenin ardından AK Parti Genel Merkezinden ayrıldı. Erdoğan ve Yıldırım, bu görüşme sonrası birlikte Cumhurbaşkanlığı Külliyesine geçti.
Kaynak:IHA
Resmi İlanlar
Siyaset