180’inci Saatte Enkazdan Sağ Çıkarılan Kadın: “Çok Üşüdüm, Ayaklarımı Örtün”

180’inci Saatte Enkazdan Sağ Çıkarılan Kadın: “Çok Üşüdüm, Ayaklarımı Örtün”
Deprem felaketinin 180'inci saatinde Kahramanmaraş 12 Şubat Mahallesi'ndeki bir enkazdan sevindiren haber geldi.

Deprem felaketinin 180'inci saatinde Kahramanmaraş 12 Şubat Mahallesi'ndeki bir enkazdan sevindiren haber geldi.

Kahramanmaraş'ın 12 Şubat Mahallesi'nde isminin Hatice Akar olduğu öğrenilen bir kadın, Kırgız ve Türk kurtarma ekiplerinin ortak çalışması sonucunda, 180'inci saatte enkazdan sağ olarak çıkarıldı. "Çok üşüdüm, ayaklarımı örtün" diye yardım ekiplerine seslenen kadın, ambulansla hastaneye kaldırıldı.

180’inci Saatte Enkazdan Sağ Çıkarılan Kadın: “Çok Üşüdüm, Ayaklarımı Örtün”

180’inci Saatte Enkazdan Sağ Çıkarılan Kadın: “Çok Üşüdüm, Ayaklarımı Örtün”

180’inci Saatte Enkazdan Sağ Çıkarılan Kadın: “Çok Üşüdüm, Ayaklarımı Örtün”

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.