Abd’de Hortum Felaketi: 11 Ölü
Yayınlanma:
ABD'nin Mississippi eyaletinde çıkan hortum nedeniyle 11 kişi hayatını kaybetti.
ABD'nin Mississippi eyaletinde çıkan hortum nedeniyle 11 kişi hayatını kaybetti.
ABD'nin güneydoğusunda yer alan Mississippi eyaletinde çıkan hortum, faciaya yol açtı. Hortum nedeniyle elektrik hatları ve ağaçlar devrilirken, binlerce kişi elektriksiz kaldı. Çok sayıda evde ve binada hasar meydana geldi. Yetkililer, en az 11 kişinin hayatını kaybettiğini açıkladı. Ölümlerin 8'i Sharkey County, 3'ü Humphreys County'de kayıtlara geçti. Mississippi Valisi Tate Reeves sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, arama kurtarma ekiplerinin çalışmalara devam ettiğini aktardı.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel