Ağaç Kesmek İçin Gittiği Ormanda Ölü Bulundu

Ağaç Kesmek İçin Gittiği Ormanda Ölü Bulundu
Bilecik'in Bozüyük ilçesinde yaşlı bir adam ağaç kesmek için gittiği ormanda ölü olarak bulundu.

Bilecik'in Bozüyük ilçesinde yaşlı bir adam ağaç kesmek için gittiği ormanda ölü olarak bulundu.

Edinilen bilgiye göre, dün akşam saatlerinde ağaç kesmek için ormana giden 75 yaşında Fikret S.'den haber alamayan yakınları durumu polise bildirdi. İhbar üzerine ekipler tarafından arama kurtarma çalışması başlatıldı. Yapılan çalışmalar sonucunda ekipler yaşlı adamı evinin 300 metre uzaklıkta ormanlık alanda ölü olarak bulundu.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Ağaç Kesmek İçin Gittiği Ormanda Ölü Bulundu

Ağaç Kesmek İçin Gittiği Ormanda Ölü Bulundu

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.