Altınküre Öğrencileri Doğanın Tadını Çıkardı
Yayınlanma:
Altınküre Fen ve Anadolu Lisesi öğrencileri Poyrazlar'da yürüyüş etkinliği gerçekleştirdi.
Altınküre Fen ve Anadolu Lisesi öğrencileri Poyrazlar'da yürüyüş etkinliği gerçekleştirdi.
Doğanın tadını çıkaran ve bir yandan da spor yapan öğrencilere Beden Eğitimi Öğretmeni Oğuz Turan, Coğrafya Öğretmeni Sezer İşcan ve Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Şükrü Parlak rehberlik etti. Altınküre Fen ve Anadolu Lisesi'nden yapılan açıklamada, "Yeni dönemde birçok etkinliğimiz olacak. Bunlardan ilkini şehrimizin doğa harikalarından Poyrazlar'da gerçekleştirdik. Öğrencilerimizin hem faaliyetlerde bulunarak bir araya gelmelerini, hem de şehrimizin güzelliklerini tanımalarını önemsiyoruz" denildi.


Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Resmi İlanlar
Türkiye