Ara Tatili At Üstünde Geçirdiler

Ara Tatili At Üstünde Geçirdiler
Eskişehir'de ara tatil uygulamasını değerlendirmek isteyen öğrenciler, at binerek keyifli vakit geçirdi.

Eskişehir'de ara tatil uygulamasını değerlendirmek isteyen öğrenciler, at binerek keyifli vakit geçirdi.

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 2022-2023 eğitim öğretim yılı ilk döneminde uygulanan ara tatil, pazartesi günü başlamıştı. Dönem ortasında verilen 1 haftalık tatili değerlendirmek isteyen veliler, çocuklarını atçılık eğitimiyle buluşturdu. Eskişehir'de faaliyet gösteren bir at çiftliği, tatilde öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı. Öğrenciler, ders stresinden kurtulmak ve boş zamanlarını değerlendirmek için at üstünde vakit geçirdi. Profesyonel eğitmenler eşliğinde ata binen çocuklar, okulun başlamasına sayılı günler kala tekrar motivasyon tazeledi.

Ara Tatili At Üstünde Geçirdiler

Ara Tatili At Üstünde Geçirdiler

Ara Tatili At Üstünde Geçirdiler

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.