Aslanapa’dan Deprem Bölgesine 15 Ton Un Gönderildi
Yayınlanma:
Kütahya'nın Aslanapa ilçesinden toplanan 15 ton un Hatay'ın Arsuz ilçesine gönderildi.
Kütahya'nın Aslanapa ilçesinden toplanan 15 ton un Hatay'ın Arsuz ilçesine gönderildi.
Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü konuyla ilgili yaptığı açıklamada," Aslanapa ilçemizde Kaymakamlık ve AFAD organizesiyle temin edilen 15 ton un depremden etkilenen vatandaşlarımıza ulaştırılmak üzere Hatay ilinin Arsuz ilçesine gönderildi. Un yardımının koordinesi dolayısıyla Aslanapa Kaymakamlığı'na ve emeği geçenlere teşekkür ederiz" ifadelerine yer verildi.
Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel