Aydın İ̇l Tarım Ekipleri Deprem Bölgesine Uğurlandı

Aydın İ̇l Tarım Ekipleri Deprem Bölgesine Uğurlandı
Aydın İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, görev yapmak üzere deprem bölgesine uğurlandı.

Aydın İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, görev yapmak üzere deprem bölgesine uğurlandı.

Kahramanmaraş'ta meydan gelen yıkıcı depremlerin ardından birçok ilden kamu kurum ve kuruluşlarından görevli personeller bölgeye gönderildi. Aydın'da da birçok kurum bölgeye ekip gönderdi. Aydın İl Tarım ve orman Müdürlüğü'nden de 7 kişilik ekip bölgeye uğurlandı.

Aydın İl Tarım ve orman Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, "Aydın İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde görevli 2 ekipten oluşan 7 arkadaşımızı deprem bölgesinde görev yapmak üzere Hatay iline uğurladık. Allah yardımcıları olsun" denildi.

Aydın İ̇l Tarım Ekipleri Deprem Bölgesine Uğurlandı

Aydın İ̇l Tarım Ekipleri Deprem Bölgesine Uğurlandı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.