Aydın’da Jandarma Ekipleri Uyuşturucuya Geçit Vermiyor
Yayınlanma:
Aydın İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalar çerçevesinde durumundan...
Aydın İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalar çerçevesinde durumundan şüphelenilen 2 şahsın sağlık kuruluşunda yapılan testlerinde uyuşturucu madde kullandığı tespit edildi.
Aydın İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Şube Müdürlüğü ekipleri il genelinde çalışmalarını aralıksız olarak sürüyor. Edinilen bilgiye göre, farklı tarihlerde uyuşturucu madde kullanan şahıslara yönelik çalışmalarda Germencik ilçesi Hıdırbeyli Mahallesi'nde devriye esnasında hareketlerinden şüphelenilen E.E. ve H.T. isimli şahıslar yakalandı. Şahısların sağlık kuruluşunda yapılan testlerinde uyuşturucu madde kullandıkları tespit edildi.
Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel