Aydın’da Narkotik Ekipleri Uyuşturucuya Geçit Vermiyor

Aydın’da Narkotik Ekipleri Uyuşturucuya Geçit Vermiyor
Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalar çerçevesinde Germencik...

Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalar çerçevesinde Germencik ilçesi otoban kavşağında durdurulan bir araçtan yarım kilo uyuşturucu madde ele geçirildi.

Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü il genelinde uyuşturucu madde satışı ve kullanımının önlenmesine yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Edinilen bilgiye göre, 1 Şubat Çarşamba günü akşam saatlerinde Germencik ilçesindeki otoban kavşağında 35 AKS 413 plakalı aracı durduran ekipler, araç içerisinde yaptıkları aramalarda yarım kilo "skunk" olarak tabir edilen uyuşturucu madde ele geçirildi. Araç sürücüsü Y.M. polis ekipleri tarafından gözaltına alınarak emniyete götürüldü.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.