Bakan Nebati, Memleketi Şanlıurfa’dan Mesaj Verdi: “Devletimiz, Şanlıurfa’daki Çalışmalarına Devam Etmektedir”

Bakan Nebati, Memleketi Şanlıurfa’dan Mesaj Verdi: “Devletimiz, Şanlıurfa’daki Çalışmalarına Devam Etmektedir”
Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, memleketi Şanlıurfa'yı vuran sel felaketine ilişkin yayımladığı mesajda, "Devletimiz, tüm kurum ve kuruluşları...

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, memleketi Şanlıurfa'yı vuran sel felaketine ilişkin yayımladığı mesajda, "Devletimiz, tüm kurum ve kuruluşları ile birlikte sahada, Şanlıurfa'daki çalışmalarına devam etmektedir" ifadesini kullandı.

Şanlıurfa ve Adıyaman dün sağanak yağışların etkisiyle sele teslim oldu. Yaşanan felakette Şanlıurfa'da 13, Adıyaman'da 2 kişi hayatını kaybetti. Bunun üzerine Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, memleketi Şanlıurfa'ya giderek bölgedeki çalışmaları takip etti ve koordinasyonunu sağladı. Nebati, sosyal medya hesabından sahadaki çalışmalara ilişkin yaptığı açıklamada, "Devletimiz, tüm kurum ve kuruluşları ile birlikte sahada, Şanlıurfa'daki çalışmalarına devam etmektedir. Yaralarımızı hızlıca sarmak için var gücümüzle çalışmayı sürdürüyoruz" ifadelerini kullandı.

Bakan Nebati, Memleketi Şanlıurfa’dan Mesaj Verdi: “Devletimiz, Şanlıurfa’daki Çalışmalarına Devam Etmektedir”

Bakan Nebati, Memleketi Şanlıurfa’dan Mesaj Verdi: “Devletimiz, Şanlıurfa’daki Çalışmalarına Devam Etmektedir”

Bakan Nebati, Memleketi Şanlıurfa’dan Mesaj Verdi: “Devletimiz, Şanlıurfa’daki Çalışmalarına Devam Etmektedir”

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.