Başakşehir’de Trafikte Yumruk Yumruğa Kavga Kamerada

Başakşehir’de Trafikte Yumruk Yumruğa Kavga Kamerada
Başakşehir'de iki sürücü henüz bilinmeyen bir nedenle trafikte tartışmaya başladı.

Başakşehir'de iki sürücü henüz bilinmeyen bir nedenle trafikte tartışmaya başladı. Tartışmanın şiddetlenmesiyle sürücüler trafiğin ortasında yumruk yumruğa kavga etti. Yaşananlar bir vatandaşın cep telefonu kamerasıyla saniye saniye kaydedildi.

Kavga, dün akşam saatlerinde Başakşehir Başak Mahallesi'nde yaşandı. Trafikte seyif halindeki iki sürücü henüz bilinmeyen bir nedenle tartışmaya başladı. Tartışma şiddetlenince sürücüler, araçlarından inerek yumruk yumruğa kavga etmeye başladı. Birbirine tekme ve yumruklarla saldıran kişilerin o anları cep telefonu kamerası ile görüntülendi. Görüntülerde, trafikteki sürücülerin de zor anlar yaşadığı görüldü.

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.