Başbakan Yıldırım, Abd’ye Gidiyor
Yayınlanma:
Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Başbakan Yıldırım, 7-11 kasım tarihleri arasında ABD'ye gidecek.
Başbakan Binali Yıldırım, 7-11 Kasım tarihlerinde ABD'ye gidecek.
Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Başbakan Yıldırım, 7-11 kasım tarihleri arasında ABD'ye gidecek.
(Musa Erdoğan/İHA)
Kaynak:IHA
Siyaset