Başkan Büyükkılıç, Kayserigaz Yönetim Kurulu Toplantısı’na Katıldı

Başkan Büyükkılıç, Kayserigaz Yönetim Kurulu Toplantısı’na Katıldı
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Büyükşehir Belediyesi'nin de ortağı olduğu Kayserigaz'da düzenlenen Kasım ayı Yönetim...

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Büyükşehir Belediyesi'nin de ortağı olduğu Kayserigaz'da düzenlenen Kasım ayı Yönetim Kurulu Toplantısı'na katılarak, yatırımları değerlendirdi.

Başkan Büyükkılıç, Doğal Gaz İş Birimi Başkanı Fuad İbrahimov ve ilgili yöneticilerle birlikte Kayseri'de önemli yatırımcı kuruluşlarından Kayserigaz'ın Yönetim Kurulu Toplantısı'nı gerçekleştirdi.

Başkan Büyükkılıç, toplantıda doğalgaz çalışmalarında yetkililerin uyumlu çalışmaları neticesinde çalışmaların verimli yürütüldüğünü ifade ederek, tüm yönetim kuruluna teşekkürlerini iletti.

Güncel faaliyetler konusunda bilgilendirmelerin yapıldığı toplantıda Başkan Büyükkılıç, Kayserigaz'ın mevcut hizmetlerini geliştirerek yoluna devam edeceğini vurguladı.

Başkan Büyükkılıç, Kayserigaz Yönetim Kurulu Toplantısı’na Katıldı

Başkan Büyükkılıç, Kayserigaz Yönetim Kurulu Toplantısı’na Katıldı

Başkan Büyükkılıç, Kayserigaz Yönetim Kurulu Toplantısı’na Katıldı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.