Başkan Sancak’tan Gulbrandsen’e Teşekkür Plaketi
Yayınlanma:
Y. Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, FCR Cluj maçı sonrası takımdan ayrılan Fredrik Gulbrandsen'e teşekkür plaketi taktim etti.
Y. Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, FCR Cluj maçı sonrası takımdan ayrılan Fredrik Gulbrandsen'e teşekkür plaketi taktim etti. Futbolcular da Gulbrandsen'i havaya atıp tuttu.
UEFA Avrupa Konferans Ligi 2. Eleme Turu ikinci maçında Y. Adana Demirspor evinde CFR Cluj'u mağlup ederek adını bir üst tura yazdırdı.
Maçtan sonra sahaya inen Y. Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, Fredrik Gulbrandsen'e teşekkür plaketi taktim etti. Taraftarlar tarafından alkışlanan Norveçli futbolcu daha sonra takım arkadaşları tarafından havaya atıldı ve tutuldu.
Başkan Sancak, "Fredrik Gulbrandsen 6 Şubat depremlerini burada yaşadı. Ailesi kalmak istemedi ancak kendisi burada kaldı. Gulbrandsen'e teşekkür ediyorum" dedi.

Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Spor