Başkan Topaloğlu’ndan Hastalara Moral

Başkan Topaloğlu’ndan Hastalara Moral
19 Mayıs Belediye Başkanı Osman Topaloğlu, "Yaptığımız hasta ziyaretleri birbirimize yaklaştırıyor. Hastalarımıza da moral oluyor. Onların isteklerini...

19 Mayıs Belediye Başkanı Osman Topaloğlu, "Yaptığımız hasta ziyaretleri birbirimize yaklaştırıyor. Hastalarımıza da moral oluyor. Onların isteklerini de dinliyoruz" dedi.

Her fırsatta hasta ve yaşlıları ziyaret eden Başkan Topaloğlu amaçlarının her zaman vatandaşların yanında olduğunu hissettirmek olduğunu söyledi.Hasta ziyaret etmenin önemine değinen Başkan Topaloğlu, "Hastalık ve sağlık bizler için. Rabb'im öncelikle her şeyin hayırlısını nasip etsin. Kültürümüz bize yaşlıya saygı, hastaya ve büyüğe ziyarette bulunmayı öğretti. Böyle ziyaretler bizi bir yapıyor, birbirimize yaklaştırıyor. Hastalarımıza da moral oluyor. Onların isteklerini de dinliyoruz. Bu vesile ile buradan tüm hastalarımıza Allah'tan şifa diliyor, geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum" diye konuştu.

Başkan Topaloğlu’ndan Hastalara Moral

Başkan Topaloğlu’ndan Hastalara Moral

Başkan Topaloğlu’ndan Hastalara Moral

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.