Batman’da 18 Bin 945 Paket Gümrük Kaçağı Sigara Ele Geçirildi

Batman’da 18 Bin 945 Paket Gümrük Kaçağı Sigara Ele Geçirildi
Batman İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Ekipleri (KOM) şehir merkezinde kaçakçılık faaliyetlerini önlemeye yönelik...

Batman İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Ekipleri (KOM) şehir merkezinde kaçakçılık faaliyetlerini önlemeye yönelik yürüttüğü çalışmada 18 bin 945 adet bandrolsüz kaçak sigara ele geçirdi.

Batman İl Emniyet Müdürlüğü yaptığı açıklamada, Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, şehirde kaçak tütün mamullerini piyasaya sürmeye çalışan şahıslara yönelik çalışma yaptığı belirtildi.

Yapılan çalışmalar neticesinde ekipler, 18 bin 945 paket gümrük kaçağı sigara, 363 adet elektronik sigara ele geçirildiği bildirildi. Ayrıca kolay yoldan haksız ekonomik kazanç elde eden 16 şüpheli şahıs hakkında 5607 SKM suçu çerçevesinde işlem yapıldığı belirtildi.

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.