Batman’da Seyir Halindeki Araç Alev Aldı
Yayınlanma:
Batman'da seyir halindeki bir araç, henüz bilinmeyen bir nedenle alev aldı.
Batman'da seyir halindeki bir araç, henüz bilinmeyen bir nedenle alev aldı. Çıkan yangında, herhangi bir yaralanma olmazken, araçta maddi hasar meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre, olay, Batman Dörtyol Kavşağında meydana geldi. Seyir halindeki Abdürrahim Tutar isimli vatandaşa ait 72 AAS 404 plakalı araç, henüz bilinmeyen bir nedenle yandı. Aracın yandığını gören çevredeki vatandaşların durumun 112 Acil Çağrı Merkezine bildirilmesi üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, aracı kısa sürede söndürdü. Herhangi bir yaralanma olmazken araçta maddi hasar meydana geldi.
Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel