Batman’da Sobadan Zehirlenen Yaşlı Adam Hayatını Kaybetti
Yayınlanma:
Batman merkeze bağlı Suçeken köyünde sobadan zehirlenen yaşlı adam hayatını kaybetti, eşi ise yoğun bakımda yaşam mücadelesi veriyor.
Batman merkeze bağlı Suçeken köyünde sobadan zehirlenen yaşlı adam hayatını kaybetti, eşi ise yoğun bakımda yaşam mücadelesi veriyor.
Alınan bilgiye göre, akşam saatlerinde ısınmak amacıyla evde soba yakan yaşlı çift, bir süre sonra uyudu. Bir süre sonra sobadan içeriye sızan karbonmonoksit gazı nedeniyle yaşlı çift rahatsızlandı. Aile fertleri tarafından Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan yaşlı çiftten 87 yaşındaki Mahmut Baldak, doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılamayarak yaşamını yitirdi. Eşi 85 yaşındaki Remziye Baldak'ın ise yoğun bakım ünitesinde tedavisinin sürdüğü ve hayati tehlikeyi henüz atlatamadığı öğrenildi.


Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel