Beşiktaş, 19 Mayıs’ta Düzenlenecek Kupa Törenine, Taraftar Alınmayacağını Açıkladı

Beşiktaş, 19 Mayıs’ta Düzenlenecek Kupa Törenine, Taraftar Alınmayacağını Açıkladı
Beşiktaş, 19 Mayıs'ta düzenlenecek kupa törenine, Covid-19 ile mücadele tedbirleri kapsamında taraftar alınmayacağını açıkladı.

Beşiktaş, 19 Mayıs'ta düzenlenecek kupa törenine, Covid-19 ile mücadele tedbirleri kapsamında taraftar alınmayacağını açıkladı.

-İHA-

Kaynak:IHA