Bin 400 İşçinin Başlattığı Grev ’Milli Güvenliği Bozucu Nitelikte’ Olduğu Gerekçesiyle Ertelendi

Bin 400 İşçinin Başlattığı Grev ’Milli Güvenliği Bozucu Nitelikte’ Olduğu Gerekçesiyle Ertelendi
Birleşik Metal-İş Sendikası'na bağlı Schneider Enerji fabrikasında bin 400 işçinin önceki gün sabah başlattığı grev, milli güvenliği bozucu nitelikte...

Birleşik Metal-İş Sendikası'na bağlı Schneider Enerji fabrikasında bin 400 işçinin önceki gün sabah başlattığı grev, milli güvenliği bozucu nitelikte olduğu gerekçesiyle 60 gün ertelendi.

Toplu sözleşme görüşmelerinde anlaşma sağlanamaması sebebiyle, Kocaeli'de bulunan Schneider Enerji fabrikasında bin 400 işçi dün sabah saat 10.00 itibariyle greve çıktığını duyurdu. Ancak bu gece saatlerinde yayımlanan Resmi Gazete kararına göre grev 60 gün ertelendi. Kararda grevin milli güvenliği bozucu nitelikte olması sebebiyle toplu sözleşme kanunun 63. Maddesi gereği ertelendiği belirtildi.

Bin 400 İşçinin Başlattığı Grev ’Milli Güvenliği Bozucu Nitelikte’ Olduğu Gerekçesiyle Ertelendi

Bin 400 İşçinin Başlattığı Grev ’Milli Güvenliği Bozucu Nitelikte’ Olduğu Gerekçesiyle Ertelendi

Bin 400 İşçinin Başlattığı Grev ’Milli Güvenliği Bozucu Nitelikte’ Olduğu Gerekçesiyle Ertelendi

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.