Buharkent’te Kadına Şiddet Konulu Toplantı Gerçekleştirildi
Yayınlanma:
Aydın'ın Buharkent ilçesinde "Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele" toplantısı gerçekleştirildi.
Aydın'ın Buharkent ilçesinde "Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele" toplantısı gerçekleştirildi.
Buharkent Kaymakamı Alper Açıkgöz'ün başkanlığında "Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele İlçe Koordinasyon, İzleme ve Değerlendirme" toplantısı Kaymakamlık toplantı salonunda gerçekleştirildi. Kuyucak Sosyal Hizmetler Müdürlüğü personelinin sunumu ile komisyon üyelerine, ailenin korunması ve kadına yönelik şiddetin önlenmesine dair koruyucu ve önleyici tedbirlerin uygulanmasına yönelik bilgilendirme yapıldı. Toplantı karşılıklı dilek ve temennilerin sunulmasının ardından sona erdi.


Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Resmi İlanlar
Türkiye