Büyükkılıç’tan Cumhurbaşkanlığı İ̇letişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürlüğü’ne Ziyaret

Büyükkılıç’tan Cumhurbaşkanlığı İ̇letişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürlüğü’ne Ziyaret
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürlüğü'nü ziyaret ederek,...

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürlüğü'nü ziyaret ederek, Yeni Bölge Müdürü Yahya Tekin'e "hayırlı olsun" temennilerini iletti.

Başkan Büyükkılıç, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla yayımlanan atama kararına göre Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürü olarak atanan Yahya Tekin'e "hayırlı olsun" ziyaretinde bulundu. Başkan Büyükkılıç'a ziyarette, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Serdar Öztürk, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanı İbrahim Özçekiç ile Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Kayseri Şube Müdürü Ahmet Engür de eşlik etti.

Sıcak ve samimi ortamda geçen ziyarette, Büyükkılıç ile Tekin fikir alışverişinde bulundu. Tekin'e yeni görevinde başarılar ve kolaylıklar dileyen Başkan Büyükkılıç, "Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürlüğü'nü ziyaret ederek, Bölge Müdürümüz Yahya Tekin ve kıymetli iletişim personelimize kolaylıklar dileyip, hasbihal ettik" dedi.

Büyükkılıç’tan Cumhurbaşkanlığı İ̇letişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürlüğü’ne Ziyaret

Büyükkılıç’tan Cumhurbaşkanlığı İ̇letişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürlüğü’ne Ziyaret

Büyükkılıç’tan Cumhurbaşkanlığı İ̇letişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürlüğü’ne Ziyaret

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.