Büyükşehir Belediyesi Aydın’ı Renklendiren Çiçekleri Kendi Üretiyor

Büyükşehir Belediyesi Aydın’ı Renklendiren Çiçekleri Kendi Üretiyor
Aydın Büyüyükşehir Belediyesi kendi üretim sahasında yetiştirdiği çiçeklerle Aydın'ın dört bir yanını güzelleştiriyor.

Aydın Büyüyükşehir Belediyesi kendi üretim sahasında yetiştirdiği çiçeklerle Aydın'ın dört bir yanını güzelleştiriyor. Dört mevsim üretim yapılan seralarda kış aylarında menekşe, mini menekşe, çin karanfili, kasımpatı, godetya türünde çiçekler yetiştiriliyor.

Aydın'ın 17 ilçesindeki Büyükşehir Belediyesi'nin sorumluluk alanlarında, kendi ürettiği çiçeklerin dikimini yapan ekipler, bu çiçeklerle estetik figürler de oluşturuyor. Aydın'ın dört bir tarafında görsel zenginlik sunan Büyükşehir ekipleri, mevsimine uygun çiçek türleri ile kenti renk bahçesine dönüştürüyor. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, üreten belediyecilik anlayışıyla çiçek yetiştirerek Aydın'ı güzelleştirmeye devam edeceklerini söyledi.

Büyükşehir Belediyesi Aydın’ı Renklendiren Çiçekleri Kendi Üretiyor

Büyükşehir Belediyesi Aydın’ı Renklendiren Çiçekleri Kendi Üretiyor

Büyükşehir Belediyesi Aydın’ı Renklendiren Çiçekleri Kendi Üretiyor

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.