Buzlu Yolda Kayarak Düşen Yaşlı Adam Hastanelik Oldu

Buzlu Yolda Kayarak Düşen Yaşlı Adam Hastanelik Oldu
Tokat'ın Başçiftlik ilçesinde kar yağışı ve buzlanma nedeni ile kayarak düşen yaşlı adam hastanelik oldu.

Tokat'ın Başçiftlik ilçesinde kar yağışı ve buzlanma nedeni ile kayarak düşen yaşlı adam hastanelik oldu.

Edinilen bilgiye göre; Başçiftlik ilçesi 15 Temmuz Şehitler Meydanı'nda Hüsamettin Akın (81), yürürken kar yağışı sonucu oluşan buzlanma nedeni ile kayarak düştü. Sağlık ekipleri tarafından yaşlı adam Başçiftlik Devlet Hastanesine sevk edildi. Kalça kemiğinde kırık tespit edilen şahıs yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla Niksar Devlet Hastanesine gönderildi. Belediye ekipleri buzlanan yollarda çalışma yaptı.

Buzlu Yolda Kayarak Düşen Yaşlı Adam Hastanelik Oldu

Buzlu Yolda Kayarak Düşen Yaşlı Adam Hastanelik Oldu

Buzlu Yolda Kayarak Düşen Yaşlı Adam Hastanelik Oldu

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.