Depoda Çıkan Yangın İtfaiye Ekipleri Tarafından Söndürüldü

Depoda Çıkan Yangın İtfaiye Ekipleri Tarafından Söndürüldü
Çankırı'da bir binanın depo kısmında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Çankırı'da bir binanın depo kısmında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Olay, Çankırı il merkezi Aksu Mahallesi Çelebi Sokak'ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, sokak üzerindeki bir binanın depo kısmında yangın çıktı. Depodan yükselen dumanları gören vatandaşlar durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını söndürmek için çalışma başlattı. Ekiplerin müdahalesi ile yangın büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.

Depoda Çıkan Yangın İtfaiye Ekipleri Tarafından Söndürüldü

Depoda Çıkan Yangın İtfaiye Ekipleri Tarafından Söndürüldü

Depoda Çıkan Yangın İtfaiye Ekipleri Tarafından Söndürüldü

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.