Depremzede Ailelerin Çocukları Polislerle Birlikte Eğlence Merkezine Gitti
Yayınlanma:
Eskişehir'de bulunan Polis Evi'nde misafir edilen depremzede ailelerin çocukları, polis ekiplerince götürüldükleri eğlence merkezinde keyifli vakit geçirdi.
Eskişehir'de bulunan Polis Evi'nde misafir edilen depremzede ailelerin çocukları, polis ekiplerince götürüldükleri eğlence merkezinde keyifli vakit geçirdi.
Edinilen bilgilere göre, İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, Polis Evi'nde misafir edilen depremzede ailelerin çocukları için etkinlik gerçekleştirdi. 1-5 yaş arasındaki 11 depremzede çocuk, polis ekipleriyle birlikte eğlence merkezine giderek keyifli vakit geçirdi.
Ayrıca Polis Evi'nde kalan 7 çocuğa İl Sağlık Müdürlüğü ekiplerince aşı taraması yapıldı.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel