Depremzedeler Spor Salonlarında Kalıyor

Depremzedeler Spor Salonlarında Kalıyor
Merkez üssü Düzce'nin Gölyaka ilçesi olan 5.9 büyüklüğündeki depremin ardından spor salonlarında kalan depremzedeler bir sıkıntılarının olmadığını...

Merkez üssü Düzce'nin Gölyaka ilçesi olan 5.9 büyüklüğündeki depremin ardından spor salonlarında kalan depremzedeler bir sıkıntılarının olmadığını belirterek, "Sıcak bir yerdeyiz, yemeğimiz geliyor" dediler.

Düzce'nin Gölyaka ilçesinde meydana gelen ve birçok ilden hissedilen 5.9 büyüklüğündeki depremin ardından bölgede en büyüğü 4.3 olmak üzere çok sayıda artçı deprem yaşandı. Evlerine girmeye korkanlar için il genelendi spor salonları halkın kullanıma açıldı.

Geceyi sokakta değil de spor salonunda geçiren depremdeler, sıcak bir yerde olduklarını belirterek, "Depremden sonra biz buraya geldik. Gece burada kaldık. Bize yardım geliyor, yemek veriyorlar. Sıcak bir yerdeyiz çok şükür. Burada birkaç gün kalabiliriz" dediler.

Spor salonunda sıcak bir ortamda geceyi geçiren depremzede çocuklarda ellerine aldıkları kutularla oyunlar oynadılar.

Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü merkez ve ilçe tesislerinde toplam bin kişi ağırlanıyor.

Depremzedeler Spor Salonlarında Kalıyor

Depremzedeler Spor Salonlarında Kalıyor

Depremzedeler Spor Salonlarında Kalıyor

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.