Devlet Hastanesi’nde ’Tıbbi Sekreterler Günü’ Kutlandı

Devlet Hastanesi’nde ’Tıbbi Sekreterler Günü’ Kutlandı
Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde bulunan Çaycuma Devlet Hastanesi çalışanları "Tıbbi Sekreterler Günü" dolayısıyla bir araya geldi.

Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde bulunan Çaycuma Devlet Hastanesi çalışanları "Tıbbi Sekreterler Günü" dolayısıyla bir araya geldi.

Çaycuma Devlet Hastanesi'nde çalışan idarecilerle sekreterler, "Tıbbi Sekreterler Günü" dolayısıyla kutlama etkinliği gerçekleştirdi. Etkinliğe Hastane Müdürü Feti Kuzu, Müdür Yardımcıları Erdal Şıklı, Ercan Akar ve sekreterler katıldı. Kutlama çerçevesinde hastanenin yemekhane katında bir araya gelen idareci ve sekreterler günün anısına fotoğraf çekimi ile etkinlik sona erdi.

Devlet Hastanesi’nde ’Tıbbi Sekreterler Günü’ Kutlandı

Devlet Hastanesi’nde ’Tıbbi Sekreterler Günü’ Kutlandı

Devlet Hastanesi’nde ’Tıbbi Sekreterler Günü’ Kutlandı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.