Eğlence Mekanı Şehit Haberlerinin Ardından Kepenk Kapattı

Eğlence Mekanı Şehit Haberlerinin Ardından Kepenk Kapattı
Eskişehir'de bir eğlence mekanı, Kuzey Irak'ta hain teröristlerce şehit edilen askerlere duyulan yas sebebiyle işletmesinde kepenk kapattı.

Eskişehir'de bir eğlence mekanı, Kuzey Irak'ta hain teröristlerce şehit edilen askerlere duyulan yas sebebiyle işletmesinde kepenk kapattı.

Geçtiğimiz 22 Aralık akşamı, Irak'ın kuzeyinde hain teröristlerle girilen çatışmada 6 asker şehit edilmişti. Ardından 23 Aralık'ta da düzenlenen saldırılar sonucu 6 askerin şehit edildiği haberiyle Türkiye adeta yasa boğuldu. İki günde 12 şehidin haberini alan vatandaşlar, gerek sosyal medya hesaplarından gerekse düzenlenen yürüyüşlerle teröre lanet okudu. Gösterilen tepkilere bir güzel davranış da Eskişehir'den geldi. İstiklal Mahallesi Porsuk Bulvarı üzerinde bulunan bir eğlence mekanı, yasda olduklarını belirterek kepenk kapatırken, işletmeye Türk bayrağı ve yas ilanı içeren bir yazı asıldı. İşletmeye asılan yazıda, "Yastayız Türkiye. Şehitlerimize Allah'tan rahmet, ailelerine başsağlığı diliyoruz" ifadelerine yer verildi.

Eğlence Mekanı Şehit Haberlerinin Ardından Kepenk Kapattı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.