Elazığ’da Otobüs İle Otomobil Çarpıştı: 4 Yaralı

Elazığ’da Otobüs İle Otomobil Çarpıştı: 4 Yaralı
Elazığ'da kırmızı ışıkta geçen otomobile, belediye otobüsü çarptı. Kazada 4 kişi yaralandı.

Elazığ'da kırmızı ışıkta geçen otomobile, belediye otobüsü çarptı. Kazada 4 kişi yaralandı.

Kaza, merkez Çayda Çıra Kavşağında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kırmızı ışıkta geçen M.S. idaresindeki 02 ABJ 083 plakalı otomobile, A.T. yönetimindeki 23 ADE 172 plakalı belediye otobüsü çarptı. Kazada, 4 kişi yaralandı. Haber verilmesi üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralılar, olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından ambulanslarla kentteki hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı.

Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme yaptı.

Elazığ’da Otobüs İle Otomobil Çarpıştı: 4 Yaralı

Elazığ’da Otobüs İle Otomobil Çarpıştı: 4 Yaralı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.