Elbistan’da 41 Saat Sonra Enkazdan Çıkardılar

Elbistan’da 41 Saat Sonra Enkazdan Çıkardılar
Depremin ardından bölgeye giden Düzce Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde toplam 5 kişiyi enkaz altından sağ...

Depremin ardından bölgeye giden Düzce Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde toplam 5 kişiyi enkaz altından sağ olarak kurtararak, sağlık ekiplerine teslim etti.

Kahramanmaraş merkezli yaşanan depremlerin ardından afet bölgesine giden Düzce Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri enkaz altında arama kurtarma çalışmalarını sürdürüyor. Depremin ikinci gününde 2 cankurtaran itfaiye arama kurtarma ekipleri gece saatlerinde 3 kişiyi daha yaralı olarak kurtardı. Ekipler son depremzedeyi 41 saat sonra çıkararak sağlık ekiplerine teslim etti.

Şu ana kadar 5 depremzedeyi canlı olarak enkaz altından çıkaran ekiplere Düzce'den 13 kişilik itfaiye ekibi daha takviye olarak gönderildi. Düzce Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri 22 kişilik ekibi ile arama kurtarma çalışmalarını sürdürecek.

Elbistan’da 41 Saat Sonra Enkazdan Çıkardılar

Elbistan’da 41 Saat Sonra Enkazdan Çıkardılar

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.