Emirdağ’da Sağlıklı Yaşam Merkezi Açıldı

Emirdağ’da Sağlıklı Yaşam Merkezi Açıldı
Afyonkarahisar Emirdağ İlçe Sağlık Müdürlüğünde sağlıklı yaşam merkezinin ve diyetisyen polikliniği in açılışı yapıldı.

Afyonkarahisar Emirdağ İlçe Sağlık Müdürlüğünde sağlıklı yaşam merkezinin ve diyetisyen polikliniği in açılışı yapıldı.

Sağlıklı kilo vermek isteyen kilo almak isteyen, sağlıklı beslenmeyi öğrenmek isteyen vatandaşlara hizmet verecek olan poliklinikte deneyimli diyetisyen Fatma Çoban görev yapacak.

Kurum bünyesinde halihazırda devam eden uygulamalardan bahseden İlçe Sağlık Müdürü Dr. Abdullah Çolaker, "Bölgedeki iller dahil olmak üzere kamudaki sağlık kuruluşlarında tek olan, Emirdağlı vatandaşlarımıza bu denli faydası olacak olan vücut analiz cihazının kazandırılmasını sağlayan kaymakamımız Osman Eren Bilici'ye çok teşekkür ediyoruz" dedi.

Emirdağ’da Sağlıklı Yaşam Merkezi Açıldı

Emirdağ’da Sağlıklı Yaşam Merkezi Açıldı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.