Eskişehir’de Yangın: 2 Dükkân Kullanılamaz Hale Geldi
Yayınlanma:
Eskişehir'de çıkan yangında 2 dükkân kullanılamaz hale gelirken, 1 dükkân ise hasar gördü.
Eskişehir'de çıkan yangında 2 dükkân kullanılamaz hale gelirken, 1 dükkân ise hasar gördü.
Mustafa Kemal Paşa Mahallesi Demirci Sokak'taki bir dükkânda henüz belirlenemeyen bir sebeple yangın çıktı. Alevlerin büyümesiyle yangın 2 dükkâna daha sıçradı. İhbar üzerine olay yerine 2 itfaiye aracı, 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yaklaşık 2 saat süren çalışmasının ardından kontrol altına alınan yangında, 2 dükkân kullanılamaz hale gelirken, 1 dükkânın çatısında ise hafif hasar meydana geldi. Yangın esnasında dükkânların boş olması nedeniyle yaralanma ve can kaybı olmadı. Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel