Fenerbahçe’de Vaka Sayısı 5’e Yükseldi

Fenerbahçe’de Vaka Sayısı 5’e Yükseldi
Fenerbahçe Kulübü bir futbolcunun daha korona virüs testinin pozitif çıktığını açıkladı.

Fenerbahçe Kulübü bir futbolcunun daha korona virüs testinin pozitif çıktığını açıkladı. Böylece sarı-lacivertli kulüpte COVİD 19'a yakalanan oyuncu sayısı 5'e yükseldi.

Sarı-lacivertlilerin korona virüs testiyle ilgili yaptığı açıklama şöyle:

"Yaşanan vakalar sonrası dün kontrol amaçlı yapılan PCR testleri neticesinde bir oyuncumuzun daha sonucu pozitif çıkmıştır. Futbolcumuz izolasyona alınmış olup tedavisine başlanmıştır."

Sarı-lacivertli kulüp, Beşiktaş maçının ardından 4 futbolcunun daha korona virüse yakalandığını açıklamıştı.

Kaynak:IHA