Fenerbahçeli Futbolculardan Taraftara Tişört

Fenerbahçeli Futbolculardan Taraftara Tişört
Fenerbahçeli futbolcular ısınmaya çıkarken sarı-lacivertli taraftarlara tişört hediye etti.

Fenerbahçeli futbolcular ısınmaya çıkarken sarı-lacivertli taraftarlara tişört hediye etti.

Süper Lig'de oynanacak olan Fenerbahçe - Antalyaspor maçı öncesinde sarı-lacivertli oyuncular, taraftarlara tişört dağıttı. Dağıtılan tişörtlerde "İyi ki varsınız, sizi çok özledik" cümleleri yer alırken, futbolcular tişörtleri tek tek taraftarlara verdi.

(Ozan Buğra Koşar - Mehmet Şirin Topaloğlu/İHA)

Fenerbahçeli Futbolculardan Taraftara Tişört

Fenerbahçeli Futbolculardan Taraftara Tişört

Kaynak:IHA