Gazipaşa’da Yanan Elektrikli Motosikletler Küle Döndü
Yayınlanma:
Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde, iki elektrikli motosiklet yanarak kullanılamaz hale geldi.
Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde, iki elektrikli motosiklet yanarak kullanılamaz hale geldi.
Edinilen bilgiye göre, Gazi Mahallesi'nde müstakil bir evin önünde park halindeki Ferhan Demiral'a ait olduğu öğrenilen elektrikli motosikletin akü kısmından alev aldı. Kısa sürede büyüyen yangın, diğer elektrikli motosiklete de sıçradı. Motosikletlerin yandığı görenler durumu 112 Acil Çağrı Merkezine haber verdi. Alınan ihbarın ardından olay yerine polis ve Antalya Büyükşehir Belediyesi Gazipaşa İtfaiye Birimi ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürüldü. İki elektrikli motosiklet yanarak kullanılamaz hale geldi. Yangınla ilgili inceleme başlattı.



Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel