Gölbaşı’nda Ki Tatbikat Gerçeği Aratmadı

Gölbaşı’nda Ki Tatbikat Gerçeği Aratmadı
Adıyaman'ın Gölbaşı İlçe Devlet Hastanesi'nde trafik kazası tatbikatı gerçekleştirildi.

Adıyaman'ın Gölbaşı İlçe Devlet Hastanesi'nde trafik kazası tatbikatı gerçekleştirildi.

112 Sağlık ekipleri ve Gölbaşı Devlet Hastanesi tarafından gerçekleştirilen tatbikatta, senaryo gereği otobüs kazası sonrası yaralıların hastaneye getirilmesi ve müdahale edilmesi canlandırıldı.

Hastaneye getirilen yaralılar, kırmızı, yeşil ve sarı alana yönlendirildi. Durumu ağır olan bazı hastalar ise ambulanslarla Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi.

Tatbikatla ilgili gazetecilere açıklama yapan Hastane Başhekimi Dr. Mehmet Emin Aydın, tatbikatı başarıyla tamamladıklarını söyledi.

Aydın, konuşmasında, "Tatbikat ile hastanemizin eksikliklerini görebilmek, hastanenin kapasitesini ölçebilmek ve sınırlarımızı zorlayabilmekti. Gölbaşı ilçemiz trafik yoğunluğunun olması nedeniyle her an böyle bir trafik kazasının olabileceğini düşünerek yaptığımız tatbikattır. Bu tatbikata katılan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum" dedi.

Gölbaşı’nda Ki Tatbikat Gerçeği Aratmadı

Gölbaşı’nda Ki Tatbikat Gerçeği Aratmadı

Gölbaşı’nda Ki Tatbikat Gerçeği Aratmadı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.