Grup Halinde Gelip Dilencilik Yapan 10 Kişi Aynı Yerde İkinci Kez Yakalandı

Grup Halinde Gelip Dilencilik Yapan 10 Kişi Aynı Yerde İkinci Kez Yakalandı
Adana'nın Kozan ilçesine grup halinde gelerek dilencilik yapan 10 kişi 5 gün içinde iki kez yakalandı, hakların yasal işlem yapılarak para cezası kesildi.

Adana'nın Kozan ilçesine grup halinde gelerek dilencilik yapan 10 kişi 5 gün içinde iki kez yakalandı, hakların yasal işlem yapılarak para cezası kesildi.

Kozan Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, bugün dilencilere yönelik ilçede çalışma yaptı. Ekiplerin çalışmasında 19 Mart'ta "depremzedeyiz" diyerek dilenirken yakalanan 10 kişilik grubun şehir dışından tekrar geldiği belirlendi. 5 günün ardından yeniden gelen dilenciler tekrar yakalandı. Zabıta ekipleri dilencilere kişi başı 657 TL idari para ceza uyguladı.

Dilenciler işlemlerin ardından polis ekiplerine teslim edildi.

Grup Halinde Gelip Dilencilik Yapan 10 Kişi Aynı Yerde İkinci Kez Yakalandı

Grup Halinde Gelip Dilencilik Yapan 10 Kişi Aynı Yerde İkinci Kez Yakalandı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.