Hastane İnşaatından Düşen İşçi Yaralandı
Yayınlanma:
Erzincan'da yapımı devam eden 500 yataklı hastanenin inşaatından düşen işçi yaralandı.
Erzincan'da yapımı devam eden 500 yataklı hastanenin inşaatından düşen işçi yaralandı.
Olay, bugün öğle saatlerinde Erzincan merkez Karaağaç Mahallesinde yapımı devam hastane inşaatında meydana geldi. Alınan bilgiye göre, Erzincan Devlet Hastanesi inşaat şantiyesinde çalışan A.D., yaklaşık 5 metre yüksekten zemine düştü. İhbar üzerine bölgeye gelen 112 Acil Servis ekipleri, yaralanan işçiyi Megücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı. Poliste olay yerinde incelemede bulundu.
İş kazasıyla ilgili tahkikat başlatıldı.
Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel