Hastanede Yangın Çıktı Faciayı Karbonmonoksit Topları Önledi

Hastanede Yangın Çıktı Faciayı Karbonmonoksit Topları Önledi
Bursa'da devlet hastanesinde yangın çıktı. Yangına karbonmonoksit toplarıyla müdahale edilince büyümeden söndürüldü.

Bursa'da devlet hastanesinde yangın çıktı. Yangına karbonmonoksit toplarıyla müdahale edilince büyümeden söndürüldü.

Çekirge Devlet Hastanesi'nin bodrum katında bulunan kaynak atölyesinde elektrik kontağından kimsenin olmadığı biranda yangın çıktı. Dumanların görülmesi üzerine hemen itfaiye ekiplerine gönderildi. Kısa sürede hastaneye gelen itfaiye ekipleri yangına karbonmonoksit toplarıyla müdahale etti. Yapılan bu müdahaleyle yangın büyümeden kısa sürede söndürüldü. Hastanede başta yoğun bakım servisi olmak üzere çok sayıda yatan hasta olması münasebetiyle yangının kısa sürede büyümeden söndürülmesiyle muhtemel bir facianın önüne geçilmiş oldu.

Hastanede Yangın Çıktı Faciayı Karbonmonoksit Topları Önledi

Hastanede Yangın Çıktı Faciayı Karbonmonoksit Topları Önledi

Hastanede Yangın Çıktı Faciayı Karbonmonoksit Topları Önledi

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.