Hatay’da Depremden 30 Saat Sonra Enkazdan 1 Kadın Sağ Çıkarıldı

Hatay’da Depremden 30 Saat Sonra Enkazdan 1 Kadın Sağ Çıkarıldı
Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen Hatay'ın merkez Antakya ilçesinde yıkılan binaların enkazından yaklaşık 30 saat sonra 1 kadın yaralı kurtarıldı.

Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen Hatay'ın merkez Antakya ilçesinde yıkılan binaların enkazından yaklaşık 30 saat sonra 1 kadın yaralı kurtarıldı.

Merkez üssü Kahramanmaraş Pazarcık ve Elbistan olmak üzere 7,7 ve 7,6 büyüklüğünde yaşanan depremlerin ardından Hatay'ın Güzelburç Mahallesi'nde bulunan 600 Evler Sitesi'ndeki bir binanın enkazı altında kalanlar olduğu tespit edildi. AFAD koordinesinde jandarma ekiplerince gerçekleştirilen çalışmalarda, enkazdan 1 kadın yaralı olarak çıkarıldı. Bölgede ekiplerin arama-kurtarma çalışmaları devam ediyor.

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.