İ̇çtiği İlaçtan Zehirlenerek Hastanelik Oldu

İ̇çtiği İlaçtan Zehirlenerek Hastanelik Oldu
Samsun'da içtiği ilaçtan dolayı zehirlenerek içinde bulunduğu halk otobüsünde bayılan şahıs hastaneye kaldırıldı.

Samsun'da içtiği ilaçtan dolayı zehirlenerek içinde bulunduğu halk otobüsünde bayılan şahıs hastaneye kaldırıldı.

Olay, Samsun'un Canik ilçesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, psikiyatri ilacından zehirlenen A.Ç.(41) içinde bulunduğu halk otobüsünde bayıldı. Ambulansla önce özel bir hastaneye kaldırılan A.Ç. ilk müdahalesinin ardından Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi. A.Ç.'nin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

Polis olayla ilgili inceleme başlattı.

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.