İ̇skenderun’da Limanda Deprem Sonrası Başlayan Yangın Devam Ediyor

İ̇skenderun’da Limanda Deprem Sonrası Başlayan Yangın Devam Ediyor
Hatay İskenderun'da deprem sonrası limanda konteynırda çıkan yangın gece saatlerinde de devam ediyor.

Hatay İskenderun'da deprem sonrası limanda konteynırda çıkan yangın gece saatlerinde de devam ediyor. Yangın bölgesi dron ile de görüntülendi.

Merkez üssü Kahramanmaraş olan depremler sonrası Hatay'ın İskenderun ilçesinde bulunan eski bir limanda yangın çıktı. Sebebi henüz bilinmeyen yangının söndürülmesi çalışmaları saatlerdir devam ederken, alevler metrelerce yukarı yükseldi. Geceyi aydınlatan yangın, dron ile havadan görüntülendi.

İ̇skenderun’da Limanda Deprem Sonrası Başlayan Yangın Devam Ediyor

İ̇skenderun’da Limanda Deprem Sonrası Başlayan Yangın Devam Ediyor

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.