Jandarma Ekipleri Patili Dostlarını Unutmadı

Jandarma Ekipleri Patili Dostlarını Unutmadı
Aydın İl Jandarma Komutanlığı ekipleri Kuşadası ve Sultanhisar ilçelerinde soğuk ve yağışlı havalarda yiyecek bulmakta zorlanan sokak hayvanları için...

Aydın İl Jandarma Komutanlığı ekipleri Kuşadası ve Sultanhisar ilçelerinde soğuk ve yağışlı havalarda yiyecek bulmakta zorlanan sokak hayvanları için mama bıraktı.

Aydın İl Jandarma Komutanlığı Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timince, çevre ve doğa korunması çerçevesinde sokak hayvanlarının beslenmesi faaliyetini aralıksız sürdürüyor. Bu çerçevede jandarma ekipleri "jandarma kış ayında patili dostlarını unutmadı" faaliyeti çerçevesinde Kuşadası ve Sultanhisar ilçelerinde kış aylarının başlaması ile birlikte soğuk ve yağışlı havalarda yiyecek bulmakta zorlanan sokak hayvanlarının bulunabileceği noktalara kedi-köpek maması bıraktı.

Öte yandan Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Tim Komutanlığı tarafından 5199 Sayılı Kanun ve Çevre bilincinin oluşturulması konusunda vatandaşlar bilgilendirilerek broşür dağıtıldı.

Jandarma Ekipleri Patili Dostlarını Unutmadı

Jandarma Ekipleri Patili Dostlarını Unutmadı

Jandarma Ekipleri Patili Dostlarını Unutmadı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.