Kadıköy’de ’Yönetim İ̇stifa’ Sesleri
Yayınlanma:
Fenerbahçe'nin, Alanyaspor'a 2-1 yenilmesinin ardından tribünlerde "Yönetim İstifa" sesleri yükseldi.
Fenerbahçe'nin, Alanyaspor'a 2-1 yenilmesinin ardından tribünlerde "Yönetim İstifa" sesleri yükseldi.
Süper Lig'de Fenerbahçe'nin Alanyaspor'a 2-1 mağlup olmasının ardından tribünlerde "Yönetim İstifa" sesleri yükseldi. Müsabakanın sonunda tribünlere gelen futbolculara da tepki gösteren sarı-lacivertli taraftarlar, Ali Koç ve yönetim kurulunu istifaya davet etti.
Kaynak:IHA
Spor