Kahramanmaraş’ta Bir Genç Daha Enkazdan Çıkartıldı

Kahramanmaraş’ta Bir Genç Daha Enkazdan Çıkartıldı
Bursa Büyükşehir Belediyesi Bursa Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) personeli ve diğer ekipler Kahramanmaraş'ta bir genci daha enkaz altında çıkarttı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi Bursa Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) personeli ve diğer ekipler Kahramanmaraş'ta bir genci daha enkaz altında çıkarttı.

10 ili vuran deprem felaketinde güzel haberler gelmeye devam ediyor. Bursa'dan arama kurtarma çalışmalarına katılmak için Kahramanmaraş'a giden BUSKİ ekiplerinin gece gündüz süren mücadelesi mutlu haberle taçlandı. BUSKİ ve diğer ekiplerin yoğun çalışmaları sonucu enkazdan Ali isminde bir genç depremin 69'uncu saatinde kurtarıldı.

Yaralı tedavi edilmek üzere hastaneye kaldırılırken, enkaz kaldırma çalışmaları hummalı şekilde devam ediyor.

Kahramanmaraş’ta Bir Genç Daha Enkazdan Çıkartıldı

Kahramanmaraş’ta Bir Genç Daha Enkazdan Çıkartıldı

Kaynak:IHA

HABERE YORUM KAT
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !... Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.