Kaldırımdaki Beton Bariyerler Kaldırıldı
Yayınlanma:
Bingöl'de polisevi kavşağındaki kaldırımda bulunan beton bariyerler, vatandaşların talebi üzerine belediye ekiplerince kaldırıldı.
Bingöl'de polisevi kavşağındaki kaldırımda bulunan beton bariyerler, vatandaşların talebi üzerine belediye ekiplerince kaldırıldı.
Bingöl'de yaklaşık 4-5 yıl önce polisevinin önündeki kaldırıma güvenlik amacıyla konulan beton bariyerler, vatandaşların kaldırımı kullanmasına engel oluyordu. Vatandaşların talebi üzerine harekete geçen belediye ekipleri, beton bariyerleri kaldırarak kaldırımı daha kullanışlı hale getirdi. Belediyeden yapılan açıklamada, "Vatandaşlarımızın talebi üzerine polisevi kavşağında bulunan güvenlik duvarlarını kaldırıyoruz" denildi.


Kaynak:IHA
OKUYUCULARIMIZIN DİKKATİNE !...
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Güncel